Nytt medlemssystem med profil

Nu har man sin profil kopplad till hemsidan. Som medlem kan du fylla i och ändra din information t.ex. lägga till din profilbild. Lägg gärna till en riktig bild, det underlättar för alla nu när klubben är så stor.

Vidare är det ett helt nytt system för att hantera medlemskap. Om du klickar dig fram till medlemskap ser du att det finns tre olika medlemskap att välja på: vanligt, familj eller stödmedlem. Man kan även uppgradera sig från t.ex. stödmedlem eller singelmedlem till familjemedlem. Innan nästa år börjar så kommer det automatiskt att skickas ut email till alla medlemmar med påminnelse att förnya sitt medlemskap. Detta kommer att bli väldigt bra och enklare både för er och oss som administrerar.