Klubbdag i Helsingborg

Spinndisc kommer nu på måndag att anordna en klubbdag i Helsingborg!

Ett perfekt tillfälle att ses efter julledigheten och spela lite discgolf, välkomnar speciellt nya medlemmar att delta och träffa lite folk från klubben.

Vi kommer under dagen spela 2 rundor på deras nya layout. Ha en tävling under lättsamma förhållanden där 3 klasser erbjuds. Open, amatör och novice. Open är för dom som brukar tävla, amatör för dom runt 900 och under (observera runt är man 910 och inte spelat på 4 månader tvingar jag ingen att spela Open, anmäl dig där du tycker du passar) novice är för dom som är nya till sporten eller dom som bara vill ut och kasta, inga krav på regler räkna antal kast utan bara gött häng med discgolf.

Vi kommer ha massa små tävlingar vid sidan där vi har sponsrade priser från anhyzer.se detta är bara för medlemmar 2020 så bli medlem nu.

Kort och gott en dag du inte vill missa, kan du bara va med en av rundorna går det helt fint bara säg till mig. Samling 09.45 vid hål 1 (gamla hål 3). Helt gratis att vara med!

Registrering hittar ni här.

För er som är nyfikna på förändringarna! Hål 3 är hål 1! Något hål som vi får spela med gammal tee för de var massa grenar ivägen.